PERSONAL FITNESS

Dit is het basisprogramma dat voor iedereen hetzelfde is. We starten met FIVE-TO-THRIVE/5 voor je lijf, ons vijfstappenplan waarbij we een uniek programma voor je samenstellen op basis van een uitgebreide analyse:

  • Stap 1 Wat is jouw doel?

De eerste stap is een intake gesprek met een van onze specialisten. Hierin geef jij aan wat je doelen zijn en op welke termijn je deze zou willen behalen.

 

  • Stap 2 Fysieke analyse

Om te kunnen bepalen of de door jou gestelde doelen haalbaar zijn volgt eerst een fysieke analyse. Een Mylogenics practioner bespreekt eventuele blessures of beperkingen en kan door middel van spiertesten bepalen wat je zwakke schakels zijn. Ook zal hij een start maken met het behandelen van spierdisfuncties en wordt er gekeken naar beperkingen in mobiliteit.

 

  • Stap 3 Hormonal Profyling

Ieder mens is uniek en ongeacht je doel is het erg belangrijk te weten wat je huidige status is en deze vast te leggen. Door een 12 punts huidplooimeting kunnen we zien wat op dit moment jouw hormonale balans is. Dit is essentieel want het geeft ons inzicht in hoe jouw lichaam zal reageren op een trainingsprikkel. Daarnaast wordt je vetpercentage bepaald.

 

  • Stap 4 Voeding en Supplementen

Op basis van de resultaten uit stap 1 t/m 3 krijg je een uitgebreid advies over voeding. Vergis je niet, dit is geen dieet! Een dieet werkt niet op de lange termijn, we leggen je graag uit waarom dit zo is en hoe je in jouw situatie je voedingspatroon blijvend kunt aanpassen. Op deze manier zul je ook op lange termijn 100% resultaat behalen. Op basis van de orthomoleculaire leer geven we ook advies over eventuele supplementen. Je krijgt uitleg hoe je lichaam werkt en hoe supplementen je kunnen ondersteunen bij je doel.

 

  • Stap 5 Schema en Planning

Tijdens de laatste stap bespreken we een tijdspad: hoe snel kun je je doel bereiken? Om het beste uit jezelf te halen zul je 100% moeten geven. Die 100% kan voor iedereen verschillend zijn, afhankelijk van je leefsituatie en omstandigheden. Het plan en trainingsschema wordt besproken en er wordt een weekplanning gemaakt. Ook bespreken we een eventueel behandelplan met betrekking tot blessures of disfuncties.

 

Nu is het tijd voor het echte werk! Je komt bij ons trainen onder toezicht van een van onze professionals. Je maakt je eerste rondje in de gym waarbij we kijken of je alle oefeningen correct uitvoert. Voor of na je training kun je bij onze trainers terecht met vragen over bijvoorbeeld voeding, training en eventuele beperkingen waar je tegenaan loopt. Alles wat je doet wordt geregistreerd zodat we altijd kunnen zien of je de juiste progressie maakt. Na een week of 8 wordt je schema zo nodig bijgesteld.

 

De kosten voor dit Personal Fitness lidmaatschap (minimaal 12 maanden) zijn €57,00 per maand.

Inschrijfgeld per inschrijving is eenmalig €57,00 per persoon.

Hiervoor krijg je een Personal Hormonal Profiling meting, Voedingsadvies, Supplementen advies en Trainings advies.

 

Voor gezinnen wonend allen op 1 adres hebben we ook een Family Fitness lidmaatschap,

De kosten voor dit Family Fitness lidmaatschap (minimaal 12 maanden) zijn €85,00 per maand.

Inschrijfgeld per inschrijving is eenmalig €57,00 per persoon.

Hiervoor krijgen jullie een Personal Hormonal Profiling meting, Voedingsadvies, Supplementen advies en Trainings advies.

 

Hierbij zijn ook alle groepslessen inbegrepen! We raden je aan om eens een paar lessen te volgen. Bijvoorbeeld kettlebel, powersled of Cross H.I.I.T (High Intensity Interval Training). De sfeer is laagdrempelig, je sport lekker buiten/binnen en leert je medesporters kennen.  

 

MELD JE NU AAN VOOR EEN GRATIS INTAKE GESPREK

MAIL

OF

BEL 0636469936

© 2019  Stichting For Better Shape |p/a Papelaan 126B | 1382 RP Weesp |06 36 46 99 36 | KvK 57318352 | www.facebook.nl/ForBetterShape

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon